诱惑

嘿嘿, 多么美丽的胴体!
这个波大无脑的,打扮得还真漂亮!
瞧我怎么与你同欢吧!

** ** **

嘿嘿,又是个四肢发达的家伙,
长得还不算怪,却也太自以为帅了,
你以为我的美丽是为你而存在的吗?
你有种,尽管试,
当你以为我将被你玩弄时,
其实是你被我捉弄于股掌间,
而我将拔足狂奔,留你在原地,气喘如牛,不知所措。

~摘自《每个相遇都是惊喜》~
这图和文:太结为一体了!
图:赞!文:赞!
该标:18SX吗, 这篇?

Comments

Anonymous said…
i like this drawing....not 18sx compare to se jie, hahaha. Learn fm the lesson not to play soo much or i end up playing myself , be aware my self end up playing out my self, hahaha : P
pepC said…
Oh..luckily u knew and understood tat the pic msg was meant for u..hahaha. :p
Well done,is a good improvement at the beginning of the year!
Anonymous said…
means fm us & everyone k.....ya is a improvement for us, hahahaha. I am not kekeke.
pepC said…
Ops,soli huh,my bad..not kekeke but hahaha. OK,gotya~

Popular Posts