The Man Who Has Everything Has Everything To Hide-Mr Brooks

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the thing that I can, and wisdom to know the difference."

Everyone has 2 sides...
The side we show to world...
And the side we try to hide...

Desire can be dark.
Truth can be elusive.
Knowledge can be deadly.


这是我找着前面那部电影的相关海报时,意外发现的一张海报图。
Kevin Costner耶,那部旧作No Way Out的海军造型时就开始喜欢上他。
为什么我没有看过这张poster的?
为什么这里没有上映这部电影?
为什么我会错失他的电影?
啊~疯了!有机会一定要去那些地方搜一搜了!
单看那些文字,我已经感觉到我不会不喜欢这部影片。四处搜了一下,看过了trailer,mmm..应该是尺度问题?所以之前这里没有上映(是2007年的片)?还是我自己不小心没有留意到他?卡士阵容也不弱的。。。我要看!

Comments

Popular Posts