I SAY 4 U

I SAY(一)
目前偶有两把好棒的手机闹钟声响,每天真的不愿醒来... ...

在沿海地带放逐我的爱
孤单也很精采
我相信我们都有该去的未来
不该在原地徘徊

我其实很明白
梦醒了就不在
只是还挣扎着不让他离开
紧紧抓着的也都是空白

在沿海地带我远远离开
要更自由自
再不要我的心随着大厅的钟摆
停留在原地感慨 (感谢你把这首歌传送给我, TQ!)

你说的话 我都相信
说得好听 说得甜蜜
你说的每一句 我都相信

为了爱情 失了聪明
听你的话 闭上眼睛
这个梦多美丽 让它继续

你说的话总那么好听
你爱不爱我不能决定
也许你只把爱当游戏
我却没那么聪明

你说的话总那么好听
你爱不爱我不想决定
我会关掉你送的手机
然后静静 轻轻 是再也不去理

I SAY(二)
YQ,谢谢你的《看见六色彩虹》。
初到贵境,记得多认路啊!
凡事都take care, all the best!

I SAY(三)
笨笨的我,的确长期都忽略了那条cable的存在。
如今都好啦,多亏你-存档可以相互传递了。

I SAY(四)
MC,我会尝试把合适的维他书精好好整理,然后你就慢慢地耐心等候吧!(不过,别抱着太大的希望和期待咯!)

Comments

AMC said…
kamsia, i will go and borrow the books from u in october when i go back next time. Busy these few days interviewing potential new housemate...its a fun experience, so many types of people...will gossip with u next time.
pepC said…
Dun mention it. Afterall, u dunno got time to borrow from me or not(haha!)

But I'll issue u a rental slip to guarantee books MZ RETURN in good condition then,haha!(not to say tat I dun trust u loh, as too many past experience hor ..where those lend out items r "Once Go No Turning Back"..makes me hv to b smarter to take some precaution steps to protect my books n myself)
Hee hee. :^p

Popular Posts