The Secret

不能不分享这一篇。
之前,我已经阅过了。但是就一直期待着它的DVD影片。
我想,很多时候有书本同时又有影片版的选择供我挑时,我依然会先选择透过文字去探索整个故事。因为一切都是跟凭自己的理解和想像力去发展。然而,影片是通过录像,图像来叙述故事。是别人的创意不是你自己的。那些摆设,服装,颜色和对白语调都是根据导演,演员的表达方式呈现出来的。当然我会觉得这样并不好玩啦!但是,往往没有了其他人也释放自己的创意和想象的途径,这世界就不会那么多色彩和带给观众们希望了。所以,它还是被需要和有存在的价值。

打从接触过《The Secret》后,开始对The Law of Attraction深信不疑起来了。
从当初的质疑,到后来真的相信真有此神秘的力量喔!一股难以置信,但是不由得你不信的说法。
我开启了这密码,了解了秘密的厉害,运用了也相信了。所以,愿与你共享~
去翻阅这本书或看一遍它的DVD吧,世界可以因你而有所不同。
开始前,先问一问你自己What do you really want?

The Secret is the answer to all that has been, all that is, and all that will ever be. What this power is, I cannot say. Everything in the universe is energy. All I know is that it exists. All power is from within and is under our control. 当你懂得和加以运用后,你会发现Thought become things. Whatever it is you are feeling, is a perfect reflection of what is in the process of becoming. What you think & what you feel & what manifest is always a match.

If u knew u have potential to feel good, u will ask no one to be different so that u can feel good. U would free yourself of all that come in possibility. The Powerful Process starts with Gratitude & Visualize. When u visualize, then u materialize. Whatever the mind a man can conceive, it can achieve.

Take the first step in faith. U don't hv to see the whole staircase, just take the first step. All that we are is the result of what we have thought. Imagination is everything. It is the preview of life's coming attractions. When u have inspire thought, u hv to trust it, and u hv to act on it.

If u believe it, u can see it. If u act from it, it will show up for u. That's the truth. What u resists persists.

U r the only one who creates your reality, it was no one else, but every little bit of u.

后记:我当初还犹豫着应该怎么写和介绍这么好康的?但是,我只想到要放上来分享,也首先将边看边记录下来的精彩有意思的文字/语录先打下后,我看到我根本已经把精华都爆了出来,只需把那对文字/语录好好整理一下,马上就可以品尝到整部影片的主要精髓了。一切自然有‘人’安排好的。That's right~ ^_^

Comments

Popular Posts